Етикети: Северна Гърция/Егейска Македония

Лептокария – Солун. Малко напътствия и съвети 3

Лептокария – Солун. Малко напътствия и съвети

Здравейте, скоро пътувахме по този маршрут и сме колкото доволни толкова и разочаровани. Затова реших да пусна тема и един вид да ви предупредя какво ви очаква и дам някои съвети. Първо:по какво да...

Драма в Гърция 6

Драма в Гърция

Ще ходим до Гърция семейно, заедно с баща ми за два дена да проучим гръцките къмпинги — тук положението започва да става невъзможно — зле поддържани къмпинги, които искат страховити суми за честта да...

Великден в Халкидики 0

Великден в Халкидики

Включихме се в началото на ръкава Касандра на Халкидики и потеглихме към края му, където трябваше да е къмпинга към който се бяхме насочили температурата беше около 13 градуса. Тук отново неточност на картата щеше да ни затрие – оказа се, че пътищата на ръкава са отделени и са еднопосочни, а тоя GPS вика „на ляво включвай се в пътя“, ама к’во ляво – там е еднопосочно и, таман решавам да завивам и, гледам в огледалото в съседната лента лети нек’ъв грък със 160 сигурно. Добре, че реагирах своевременно и кривнах на дясно – иначе ни отнасяше като малка гара… ейййй, мноо’о лудо карат тези гърци.

Из Кавала 0

Из Кавала

Подминаваме кафенета и таверни. И понеже тук туристическият поток никога не спира, те работят под пара. Безбройните и непрекъснати орди от туристи могат да се настанят и да прекарат приятно почивката си, без да им се предлагат огромни хотели и ресторанти, каквито никнат навсякъде из нашето Черноморие. Вълнуваща е срещата с Кавала, нали и тук е била България.

Уикенд с 1000 km из Северна Гърция 1

Уикенд с 1000 km из Северна Гърция

Много обичам пътеписите на мотористите – винаги са излълнени с особен заряд. Днешното пътешествие е до съвсем близката ни Северна Гърция, но даже и от тази, не толкова екзотична дестинация лъха усещането за свобода,...

Великден на остров Тасос – кратки впечатления 0

Великден на остров Тасос – кратки впечатления

Да се разходим до Тасос — любимо място за почивка на софиянци. Приятно четене: Великден на остров Тасос — кратки впечатления Дневник на пътешествието 1 ДЕН (събота) Тръгване от стадион Васил Левски в 6:00 сутринта. Пътуване към Гърция през новия ГКПП Илинден. Пристигане в гр. Кавала за малка...

Уикенд в Гърция 0

Уикенд в Гърция

Кавала, Тасос, Гърция, Ксанти, Драма, Александуполис Идеята за едно такова пътуване, която прозвуча по телефона преди около седмица, ми се стори нереална, някак си откъсната от ежедневието, в което съм свикнал да живея. По...

Серес – Солун – Тасос – Кавала – Драма 3

Серес – Солун – Тасос – Кавала – Драма

Серес, Солун, Тасос, Кавала, Драма, Гърция Здравейте!Тук получих много интересна и полезна информация за пътуванията из балканските страни и реших и аз да разкажа за нашата екскурзия до Солун, Кавала и о-в Тасос. Надявам...

Остров Тасос 5

Остров Тасос

Гърция, Тасос, Керамоти, Лименария, Кавала Тасос фигурира отдавна в плановете ни, но както често се случва – най-близките места се посещават последни. Решихме, че Великденските празници и улесненото преминаване на гръцката граница ще предизвикат...