Archive for the tag 'Северна Гърция/Егейска Македония'

май 27 2008

С мотор на Формула 1 в Истанбул – част втора

Продължаваме с мотоциклетното пътуване до тазгодишната Формула 1 в Истанбул. Тук е С мотор на Формула 1 в Истанбул — част първа, а ние продължаваме с С мотор на Формула 1 в Истанбул — част втора Неделя, 11.05.2008 г. Станахме рано 6:30 ч. за да може да си пакетираме багажа а пистата беше на 70 […]

май 26 2008

Лептокария – Солун. Малко напътствия и съвети

Здравейте, скоро пътувахме по този маршрут и сме колкото доволни толкова и разочаровани. Затова реших да пусна тема и един вид да ви предупредя какво ви очаква и дам някои съвети. Първо:по какво да познаете екскурзията? Ами по това че струва 200 лв за 3 дни. И така пътуването хич не е малко,особено ако се […]

май 07 2008

Драма в Гърция

Ще ходим до Гърция семейно, заедно с баща ми за два дена да проучим гръцките къмпинги — тук положението започва да става невъзможно — зле поддържани къмпинги, които искат страховити суми за честта да си държиш караваната там, като в замяна наоколо се издигат надвисващи хотели покрай мръсните плажове. Ще се разходим, ще разгледаме, малко […]

апр. 30 2008

Великден в Халкидики

Включихме се в началото на ръкава Касандра на Халкидики и потеглихме към края му, където трябваше да е къмпинга към който се бяхме насочили температурата беше около 13 градуса. Тук отново неточност на картата щеше да ни затрие – оказа се, че пътищата на ръкава са отделени и са еднопосочни, а тоя GPS вика „на ляво включвай се в пътя“, ама к’во ляво – там е еднопосочно и, таман решавам да завивам и, гледам в огледалото в съседната лента лети нек’ъв грък със 160 сигурно. Добре, че реагирах своевременно и кривнах на дясно – иначе ни отнасяше като малка гара… ейййй, мноо’о лудо карат тези гърци.