Archive for the tag 'Севан'

авг. 07 2017

С Голф из Кавказ (2): Армения: Ереван и Норатус

Тази седмица отново сме в Армения – този път заедно с Иван. Неговото пътуване започна с Турция към Грузия, а днес сме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Приятно четене: Ереван и Норатус (Армения) част на първа на С Голф из Кавказ Бавно, но славно стигнахме граничния пункт. Други коли там нямаше… както се […]

февр. 16 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин маршрутката, с която ще пътуваме до Армения идва да ни вземе от квартирата. Пътуваме общо 5 човека. Пътят е кофти, с […]

Дек. 12 2013

Из Армения с Опел (3): От Гарни до Зорац Карер

Продължаваме с обиколката на Валентин из Армения. В началото минахме от долината Дебед до Гюмри, после минахме през крепостта Амберд, планината Арагац, езерото Кари лич и столицата Ереван. Днес на ред са Гарни, Манастира Гехард, Севан, Севанаванк, Гавар, Норатус, Кервансарай Селим, Вайк, Сисиан и Зорац Карер Приятно четене: Из Армения с Опел част трета Гарни, Манастира Гехард, Севан, Севанаванк, […]