Archive for the tag 'Светите земи'

сеп. 19 2017

Из Светите земи (8): Йерусалим – Абу Гош – Лод – Яфо – Бен Гурион (Израел)

Днес завършваме хаджилъка на Анжело.. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край Мъртво море, в Йерихон и Витлеем, а за последно – в Йерусалим. Днес от Йерусалим ще стигнем до Яфо. Приятно четене: Из Светите […]

май 11 2017

Из Светите земи (7): Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край Мъртво море, в Йерихон и Витлеем. В днешния – седми – ден 😉 на ред е Йерусалим. Приятно четене: Из Светите […]

окт. 31 2016

Из Светите земи (5): Петра (Йордания)

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, а после и Галилейското езеро. Последния път вече влязохме в Йордания, а днес вече сме в Петра Приятно четене: Из Светите земи част четвърта Петра Ден 5 Петра (и малко Аман) Денят ни […]

авг. 23 2016

Из Светите земи (1): Нетания, Израел

Анжело тръгва на хаджилък – да го придружим 🙂 Като за начало – ще кацнем в Тел Авив и ще посетим известния (поне за мене – нали си имам сайт за пътеписи 😉 ) курорт Нетания. Приятно четене: Из Светите земи част първа Нетания, Израел – пристигане В семейството на жена ми съществува приказка за […]