Archive for the tag 'Света Троица'

ян. 30 2017

Великата Атонска пустиня (Атон, Гърция)

Днес отново тръгваме на мъжко пътешествие – Радомир ще ни води из непосетената от него досега част от Атон. Приятно четене: Великата Атонска пустиня Атон, Гърция След 2009 г. ходих още три пъти в Света Гора – през м. юни 2012 г., през април 2013 г и през май т.г. Реших да опиша последното си […]

Ное. 03 2014

Черна гора (2): Будва

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава из Черна гора – предишния път през Бар стигнахме Будва, а днес за завършим Будва Приятно четене: Черна гора част втора Будва продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте ди Орта автор: Росица Йосифова Будва Църквата „Санта Мария ин Пунта” от IX […]

юли 02 2014

Евия (Евбея) и околните островчета (Залези над гръцките острови 6 – 4)

Днес завършваме шестата обиколка на Димитър из гръцките острови. В началото минахме от Кими до Линария, бяхме на остров Магазия и Скирос, казахме довиждане на Скирос, за да поемем днес към остров Евбея (или Евия на новогръцки) и околните малки островчета Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста част /Скирос – Евия – Ниси Тон Онирон […]

Дек. 14 2012

Пoклонение в етрополския манастир „Света Троица”

След Карлуково, Цветан ще ни води до Етрополе и Етрополския манастир Света Троица. Приятно четене: Пoклонение в етрополския манастир „Света Троица” Усмихнатият есенен слънчев ден ни подкани да побързаме заедно с брат ми да се поклоним в Етрополският манастир, където да отпразнуваме Димитровден. Пасторални пейсажи с овце и коне видяхме край старият път към София. […]