Archive for the tag 'Света гора'

мар. 13 2014

Света гора Атон (1): От манастира Великата лавра до Ставроникита

Днес започваме едно поклонническо пътуване до манастира Ставроникита в Света гора (Атон) заедно с Цветан. Приятно четене: Света гора – Атон част първа От манастира Великата лавра до Ставроникита Великата лавра (Μονή της Μεγίστης Λαύρας) – най-големият манастир на Атон не спи, когато трябва да го напуснем на 15 ноември 2013г. В ранния час 6,45 […]

мар. 07 2014

С лодка край Атон (Залези над гръцките острови (5 – 3))

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция – вече бяхме на Диапорос, миналия път отидохме до остров Амуляни, а днес ще плаваме край манастирите на Света Гора – Атон. Приятно четене: Залези над гръцките острови Пета част Диапорос – Амуляни – Тасос трета серия Плаване край Атон В прохладната утрин […]

ян. 10 2013

Скитът „Свети Андрей“ в Атон

Днешният пътепис ще ни води до Света гора. Цветан ни показва скита (т.е.„почти“манастир) Свети Андрей – с много интересна история. Приятно четене: Скитът „Свети Андрей“ в Атон Когато нашата варненска група се събра цяла на пристанището на Зографския манастир – Арсаната след литийното шествие и успя да се качи в 09. 45 на ферибота „Достойно […]

« Newer Entries - Older Entries »