Етикети: Света гора

Манастир Св.Павел – Света гора, Атон 0

Света гора Атон (6): От манастира Св.Павел до Каруля

Продължаваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора – Атон . В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, бяхме в манастира Пантократор, а поклонихме се в...

Манастир Констамонит – Света гора, Атон 1

Света гора Атон (5): Манастир Констамонит

Завършваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора – Атон . В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, бяхме в манастира Пантократор, а последния път се...

Манастир Грегорият, Атон 3

По югозападния бряг на Света Гора – Атон

Днес, мили мои, ще направим едно чисто мъжко пътешествие (дами, не бягайте, наистина единственият шанс е да го прочетете, защото става дума за пътуване из Атон!). Радомир ще ни покаже манастироте и скитовете по...

Манастир Зограф, Атон 1

Света гора Атон (4): Манастир Св.Георги Зограф

Приключваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора Атон. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, а за последно бяхме в манастира Пантократор. Днешниата финалпредпоследна част...

Манастир Ставроникита – Света гора, Атон 9

Света гора Атон (1): От манастира Великата лавра до Ставроникита

Днес започваме едно поклонническо пътуване до манастира Ставроникита в Света гора (Атон) заедно с Цветан. Приятно четене: Света гора – Атон част първа От манастира Великата лавра до Ставроникита Великата лавра (Μονή της Μεγίστης...

С лодка край Атон 0

С лодка край Атон (Залези над гръцките острови (5 – 3))

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция – вече бяхме на Диапорос, миналия път отидохме до остров Амуляни, а днес ще плаваме край манастирите на Света Гора – Атон....

Скитът „Свети Андрей“ в Атон

Днешният пътепис ще ни води до Света гора. Цветан ни показва скита (т.е.„почти“манастир) Свети Андрей – с много интересна история. Приятно четене: Скитът „Свети Андрей“ в Атон Когато нашата варненска група се събра цяла...