Archive for the tag 'Сахара'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

окт. 11 2016

Мароко (2): Сахара с джип и каньоните Дадес и Тодра

Продължаваме с Мишо и неговото пътуване из Мароко. Започнахме с Маракеш и нощуваме в пустинята Сахара, а днес освен с джип из пустинята ще разгледаме каньоните Дадес и Тодра Приятно четене: Мароко с Мишо и Теди Пътепис за екзотично Мароко с Мишо и Теди. Част втора Сахара с джип и каньоните Дадес и Тодра и Маракеш за финал […]

сеп. 28 2016

Мароко (1): От Маракеш до нощта в Сахара

Мишо отново ще ни води на екскурзия – този път в Мароко. Започваме с Маракеш, а ще нощуваме в пустинята Сахара. Приятно четене и забележете какъв живот си живеят екскурзоводите 😉 Мароко с Мишо и Теди Пътепис за екзотично Мароко с Мишо и Теди. Част първа От Маракеш до нощта в Сахара Първи ден – […]

Дек. 03 2013

Приказката Мароко (3): Водопадите Узуд и Маракеш

Днес звършваме пътешествието на Ирина през Мароко. В началото се качихме на връх Тубкал, после видяхме каньона Дадес и се разходихме из Сахара с камили, а днес ще посетим водопадите Узуд, Приятно четене: Приказката Мароко част трета Водопадите Узуд и Маракеш Ден осми Часът е 5.30 сутринта и е време за посрещане на изгрева. […]