Archive for the tag 'Сафранболу'

юни 06 2017

Анадолската обиколка с кола (4): Адана, Кападокия и Сафранболу

Заедно с Домоседа завършваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара, а за последно – Мидят, Хасанкеиф, Диарбекир и на планината Немрут. Днес ще завършим с Адана, Кападокия и Сафранболу. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола […]

май 15 2008

Пътуване до черноморска Турция, Грузия и Кападокия (1)

Април е хубав месец за скитане из крайморски места. Особено когато става дума за Черно море, което си е кажи-речи Средиземно, и когато в маршрута е включено субтропическото островче на Европа — Батуми. От Истанбул до Тбилиси има директен автобус, но всички познавачи на пътя ни заклеха да не предприемаме подобно мъчение — пътят покрай морето бил зашеметяващо завойчест, лош и дълъг… Решаваме да накъсаме трасето на няколко отсечки. Така ще е възможно да се почувства отблизо историческото движение на хора и цели народи по турското Черноморие…