Archive for the tag 'Сараево'

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

Дек. 07 2010

Босна: богомили и дервиши (1): Дрвенград, Вишеград и Сараево

Днес Роси започва един разказ за любимата на редакцията (т.е. мен 🙂 Босна и Херцеговина. Както винаги – с много подробности и дълбочина. Приятно четене: Босна: богомили и дервиши част първа: Дрвенград, Вишеград и Сараево Тръгнахме за Босна и Херцеговина в петък. Решението взехме в сряда. Пак в сряда дойде на гости приятелката ми А. […]

окт. 06 2010

Сараево – един различен (от моя) поглед

Днес ви представям любимият ми вид пътеписи – пътепис за място, където аз самият съм бил, но с тотално различна гледна точка. Най-интересното в случая е, че авторът има буквално същите като мен наблюдения в детайлите, но напълно различно отношение към разглежданото място. Представям ви Девора и нейното Сараево Смесицата от сръбска реч и фереджета […]

авг. 03 2010

Съвети за пътуване до Дубровник и Босна и Херцеговина

Представям ви опита си и съветите си за избор на маршрут от София до Дубровник и обратно. Приятно четене: София – Вишеград – Дубровник – Мостар – Сараево – София Статистика и малко съвети за пътуване из Сърбия, Хърватия и Босна и Херцеговина Ще се опитам да ви представя някои чисто технически подробности по пътуването […]