Archive for the tag 'Санкт Петербург'

май 05 2018

Ограничителната зона около Чернобилската АЕЦ: Идея, планиране, маршрут за една Великденска епопея

Днес Оги ще ни разкажа за планирането на Великденоското у пътешествие из половин Европа и Израел. Приятно четене: Великденска епопея – идея, планиране, маршрут или как обиколих Ограничителната зона около Чернобилската АЕЦ Едно необичайно пътешествие от София към Тел Авив с еднодневка до Йерусалим, придвижване към Киев с преход към Чернобилска област и Прибирск за […]

юни 11 2015

До Финландия на Голф (4): Санкт Петербург

Продължаваме по пътя за Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, минахме през Москва, а днес пътуваме към Новгород, Санкт Петербург и Виборг. Приятно четене: Санкт Петербург с Новгород и Виборг част четвърта на До Финландия на Голф След няколко дена в Москва бе време да продължим […]

февр. 19 2015

Санкт Петербург: Петропавловската крепост и Аврора (част 10 на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме центъра на града, ходихме […]