Archive for the tag 'самолет'

окт. 19 2016

Лазурният бряг с деца (1 ден): До Милано

Започваме още едно пътуване с Тони – тази път няма да сме на мотор, а ще пътуваме със: – метро – шътъл бъс – самолет – нормален влак – TGV високоскоростен влак – трамвай – такси – корабче – автобус – колело – влакче за разходка – автомобил под наем – асансьор – лифт – […]

апр. 30 2015

Бале в Централна Америка (7): Кариари и Сан Хосе (Коста Рика)

Завършваме приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, после преминахме границата с Коста Рика и се озовахме в Парисмина, а оттам потеглихме към Тортугеро по реката с алигаторите, където отседнахме за няколко дена. Днес поемаме […]

Ное. 27 2014

Москва: Музей на авиацията (част пета на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, а днес слизаме от мотора и тръгваме пеша […]

окт. 31 2014

USA 2014 (1): Сьомговата река и Сиатъл

Днешният пътепис ще ни води до Америка – и без друго всички мрънкате, че празнувате американски празници днес 😉 Домоседа ще ни покаже тазгодишната Америка, Като за начало тръгваме по Сьомговата река, за да стигнем до поредния паметник на Ленин (който има шансовете да остане последния в света 😉 С последната снимка в настоящата част […]