Етикети: Русия

План за пътуване 0

Ограничителната зона около Чернобилската АЕЦ: Идея, планиране, маршрут за една Великденска епопея

Днес Оги ще ни разкажа за планирането на Великденоското у пътешествие из половин Европа и Израел. Приятно четене: Великденска епопея – идея, планиране, маршрут или как обиколих Ограничителната зона около Чернобилската АЕЦ Едно необичайно...

Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия, Русия) 0

Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия)

С Цветан заминаваме оттатук Байкал – днес той ще ни води до главния будистки манастир на Русия – Ивилгиснкия дацан. Приятно четене: Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия) Безсмъртният лама от Иволгинския дацан На 5555...

Мурманск, Русия 7

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Ловозеро, Мурманск – Русия 4

Ловозеро край Мурманск, Русия (9 част на През Източна Европа с джип)

Мурманск, Русия 9

Мурманск, Русия (8 част на През Източна Европа с джип)

Хански дворец – Бахчисарай, Крим 0

Крим, Бахчисарай: Ханският дворец и фонтана на сълзите

Днес Цветан отново ще ни води до Крим – място, което, ако решите да посетите, трябва да вземете разрешение от Украйна – руска виза няма да ви е достатъчна: руската власт над Крим е...

Лапландия, Финландия 5

През Финландия към Мурманск, Русия (7 част на През Източна Европа с джип)

Балаклава, Крим 9

Балаклава: Подземната база за подводници (Крим, окупирана от Русия част на Украйна)

И така – днес Цветан ще ни води до една от окупационните зони в Европа – украинския Крим. В момента Крим се намира под руско окупационно упрвалние, така че всяко влизане на територията му,...

Градски траснпорт в Абакан – Хакасия, Русия 1

Абакан (1)

Днес Живко ще ни води до … каквато ви дойде на ум телесна част на географията 😉 Сигурен съм, че за мнозина нищо не им говори нито името на града, нито името на републиката,...

От Улан Уде (Бурятия) до Байкал (част 7 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя от Японско море и Владивосток към дома. На отиване в две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до...