Archive for the tag 'Констанца'

юли 31 2009

Идеята (1 част от Около света надясно – околосветско пътешествие с мотор)

Доживях! От днес на страниците на нашия сайт ще можем да проследим околосветското пътешествие на Коста, който е решил да обиколи света на мотор. За тези, които са забравили: той автор на разказа Как си докарах мотора до София с влак Пожелавам му успех в новото пътешествие и ще публикувам веднъж седмично най-интересните и важни […]

Ное. 26 2008

До Румъния – за впечатления и… охлюви

Стига сме скиторили надалеч, да се разходим по комшийски до Румъния. Приятно четене: До Румъния – за впечатления и… охлюви Много яко пътуване без план се получи. Решаваш и тръгваш. Ние, родителите, не бяхме ходили там от време оно. По-точно и в соц-времената не бяхме ходили – само сме минавали на път за ГДР и […]

сеп. 27 2007

Румъния: До Констанца и назад

Тръгнах отСофия доста пиян. Нямашекак, просто. При положение, чеавтобусът потегля вшест иполовина, трябваше даостана напартито поне допет итрийсе. Гербът наКонстанца, Румъния Още навлизане впревозното средство— скопринена риза, широко отворена яка иBecks връка, привлякох вниманието нанякакъв младеж смного скъп фотоапарат, накойто очевидно мусесторих интересен иреши дамеснима заспомен. Погрижих сезадискомфортното пътуване начовечеца задмен, ограничавайки жизненото мупространство допрактическия […]