Етикети: Румъния

Трансфагараш, Румъния 12

Трансфагарашан в Румъния (1 част на През Източна Европа с джип)

Започваме едно сериозно пътешествие през цяла Източна Европа до … нос Северен в Норвегия. Наш водач ще бъде Георги, а в първата част ще прекосим Румъния. Приятно четене: Трансфагарашан в Румъния част първа на...

Украйна 1

До Киев и назад (1): През Румъния и Западна Украйна

Започваме едно пътуване из днешна Украйна, а Иван ще бъде наш водач. Приятно четене: През Румъния и Западна Украйна част първа на До Киев и назад Здравейте, любители на пътешествията! В средата на месец...

Румъния – Молдова – Приднестровие 0

Румъния – Молдова – Приднестровие

Днес, с мотора на Борислав, ще направим една обиколка из Румъния и Молдова. Приятно четене: Румъния – Молдова – Приднестровие Белите петна на картата 23-26.07.2015 След като дефектиралият статор на алтернатора, довел до премеждията...

Манастир Куртя де Арджеш, Румъния 2

Манастирът Арджеш на майстор Манол

Днес Цветан ще ни разкаже за манастира в Куртя де Арджеш, Румъния. Приятно четене:  Манастирът Арджеш на майстор Манол Размахвайки банкнотата от 1 лея лесно  открихме манастира в Куртя де Арджеш :). Трябваше само да...

Есенни открития (3): Турда, Алба Юлия, Бран и Синая

Завършваме пътуването с мотор през Карпатите. С Борислав първо стигнахме Кирлибаба, после тръгнахме към Клуж, а днес тръгваме към Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Приятно четене: Есенна Румъния част трета Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Понеделник. Клуж...

Facebar – Крайова, Румъния 5

Манастирът Хорезу и Крайова (Из Карпатите на мотор – 5 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и...

Есенна Румъния (1): През Карпатите

Започваме още едно пътуване с мотор през Карпатите – този път моторът е на Борислав. Приятно четене: Есенна Румъния част първа През Карпатите 18-22.09.2015 Ето, че дойде време за поредното, а както впоследствие се...

Трансалпина – Карпати на мотор (Румъния) 3

Проходът Трансалпина (Из Карпатите на мотор – 4 част)

Турда – Аюд – Теюш – Алба Юлия – Алба Каролина – Трансилвания, Румъния 4

От Турда през Аюд и Теюш до Алба Юлия и Алба Каролина (Из Карпатите на мотор – 2 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. Днес, в първат половина на втория ден, ще отидем до солната мина...

Църква в Куртя де Арджеш, Румъния 1

Куртя де Арджеш: Воеводската църква, св.Филотея Търновска и цар Иван Срацимир

Днешният петъчен пътепис за България ще ни води в Румъния. Изключително съм доволен, че авторът написа и прати този пътепис, след като беше прочел тази седмица за пътуването на друг наш автор ( Тони)...