Archive for the tag 'Роторуа'

май 04 2016

Киа Ора – дотам и обратно (Нова Зеландия)

Я да отскочим до другия край на кълбото! Иван ще не разкаже за Нова Зеландия. Приятна четене: Киа Ора – дотам и обратно Оукланд Пътуването до Нова Зеландия е отдавнашна мечта за мен и Мария, но естествено такова пътешествие до другия край на света не се организира лесно. Преди година почти бяхме купили билети, но […]

ян. 19 2015

Австралия през ноември и как не видях нито едно кенгуру (2): От Златния бряг през Сидни към Нова Зеландия

Продължаваме пътуването през Австралия заедно с Боряна – вече стигнахме Алис Спрингс, а днес през Сидни и Залтния бряг, ще идем даже до Нова Зеландия. Приятно четене: Австралия през ноември и как не видях нито едно кенгуру. част втора От Златния бряг през Сидни към Нова Зеландия Водопадите Миу-Миу Едвам намерихме свободни места за тази […]

май 26 2008

По Вулканичния маршрут на Нова Зеландия(1): Роторуа

Днес откриваме една нова страна на нашия сайт — Нова Зеландия. Благодаря на Изабела, че изпрати този пътепис то място, за което като малък само си мечтаех. Отскоро няма нужда от визи за български граждани, за да посетят далечните острови. Приятно четене: По Вулканичния маршрут на Нова Зеландия — Роторуа Роторуа Те вулканите са точно толкова необичайни, рядко срещани и екзотични в Нова Зеландия, както са да кажем, дупките по пътищата в България. Всичко наоколо дето поне […]