Archive for the tag 'рицари'

ное. 10 2019

От Хайфа до Акко (Акра), Израел (1): Цитаделата на рицарите–хоспиталиери

С Цветан тръгваме по стъпките на кръстоносците! Днес сме в Акра, Израел – при рицарите – хоспиталиери.
Приятно четене: (кликайте на заглавието!)

авг. 02 2016

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (1): Мелиеха и Гозо

С Галена тръгваме на обиколка из Малта – в първата част ще отскочим до остров Гозо, освен първото запознаване със самата Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част първа Мелиеха и Гозо  Екскурзията до Малта спретнахме малко на шега. Просто в един януарски ден влязох с страницата на Wizz Air […]

мар. 27 2015

Вартбург

Продължаваме пътуването из бившото ГДР с Цветан – миналия път ходихме до музея на Карл Май, а днес сме в замъка Вартбург. Приятно четене: Замъкът Вартбург в ГДР без грижи Schloss Wartburg/Замъкът Вартбург Замъкът Вартбург го открихме над зелените върхове на Тюрингската гора до град Aйзенах на адреса: Auf der Wartburg 1, 99817 Eisenach Какъв […]