Archive for the tag 'пътуване'

юни 15 2017

Белата вода на Баба Вида

С Бистра днес ще ходим на Баба Вида и на водопада Белата вода край Стакевци. Приятно четене: Белата вода на Баба Вида Повечето хубави филми започват с ретроспекция. Така започва и днешната история – с един разказ отпреди петнайсет години. Тогава за пръв път нашите ме заведоха до Видин, да видя крепостта Баба Вида. Миналата […]

сеп. 09 2016

Крит – по следите на Минойците (1): Пирея

Тръгваме към Крит – за целта обаче, ще трябва да стигнем Пирея и да се качим на ферибот. Наш водач ще бъде Бистра 🙂 For English – press 1 😉 Приятно четене: Пирея част първа на Крит – по следите на Минойците Историята, която ще ти разкажа, драги читателю, започва през далечната (или не чак […]

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

сеп. 24 2015

Загреб и Любляна (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 2 част)

Днес Елена ще ни разкаже за Загреб и Любляна – част от тазгодишното ѝ пътуване из Европа тази година, и с чийто изводи и съвети се запознахме предишния път. Приятно четене: Пътуване из Европа с кола, 2015 втора част Загреб – дъжд, дъжд и … мокри спомени Тъй като „моите хора“ и най-вече съпругът ми […]