Archive for the tag 'пътепис'

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

юли 20 2015

Пътуване до Дубай и Абу Даби – организация

След като прочетохме разказа на Зорница за пътуване ѝ до Дубай и Абу Даби (пълният списък с линкове – в края на настоящата Организация), е време да разберем и за организацията на това пътуване. Приятно четене: Пътуване до Дубай и Абу Даби Организация Дубай – място, което не мога да сравня с друга от посетените […]

юни 23 2015

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (3): Палм Джумейра и делфините

Зорница завършва днес обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, после бяхме на сафари в пустинята и посетихме Стария Дубай. А днес ще посетим изкуствения остров-палма Плам Джумейра и … ще плуваме с делфини 🙂 Приятно четене: Палм Джумейра и делфините част втора Пътуване до Дубай бъдещето днес На следващия ден след […]

февр. 25 2014

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките ще ни даде и смислени съвети и идеи за едно пътуване до там. Приятно четене: Санторини в прегръдките на вулкана Съвети […]