Archive for the tag 'път'

февр. 17 2016

Истанбул с мотор (1): Лудо пристигане

Започваме един разказ за непознатия Истанбул. Наш водач ще бъде Тони – приятно четене: Истанбул с мотор част първа Лудо пристигане Края на Септември 2015 г. се събираха четири почивни дни и с Петя решихме да отскочим с мотора до Истанбул. Аз бях ходил да гледам Formula 1 там през 2008 г. (пътепис за което […]

февр. 09 2016

Непознатата Албания

Днес Цветелина ще ни води до Албания – на море и на културен туризъм. Приятно четене: Непознатата Албания След не много дълги колебания къде да почиваме тази година, решихме да поемем към Албания. Албания ли?! Че какво ще правите там-бяха най-често срещаните коментарии, когато казахме за къде сме се приготвили. Какво ще правим и какво […]

Ное. 25 2015

Проходът Трансалпина (Из Карпатите на мотор – 4 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и започнахме обиколката си на крепостта (цитаделата) Алба Каролина в градчето Алба Юлия, която продължихме и разгледахме Сибиу. Третия ден от нашето […]

юли 02 2015

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу Даби Денят беше отделен изцяло за Абу Даби, най-голямото емирство на ОАЕ Тръгнахме към 7:30 ч. от хотела и след като […]