Етикети: път

Нарвик – Мушьоен, Норвегия 6

Нарвик – Мушьоен (13 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Саранда, Албания 0

Непознатата Албания

Днес Цветелина ще ни води до Албания – на море и на културен туризъм. Приятно четене: Непознатата Албания След не много дълги колебания къде да почиваме тази година, решихме да поемем към Албания. Албания...

Трансалпина – Карпати на мотор (Румъния) 3

Проходът Трансалпина (Из Карпатите на мотор – 4 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и...

Джамията Sheikh Zayed Grand Mosque, Абу Даби 1

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу...

Сафари в пустинята, Дубай 26

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (2): Сафари в пустинята и Стария Дубай

Продължаваме обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, а днес отиваме на сафариу в пустинята и Стария Дубай. Приятно четене: Сафари в пустинята и Стария Дубай част втора Пътуване до Дубай...