Archive for the tag 'проход'

сеп. 08 2018

Из Мароко с велосипед (11): През Тизин Тишка

Продължаваме пътуването с велосипеда на Константин из Мароко. Започнахме с отсечката Танжер до Асила, минахме от Лараш до Мекнес, продължихме към Азру и Зеида, минахме от Миделт до Ерачидия,продължихме към Мерзуга, останахме на гости на една берберка близо Ерфуд и тръгнахме в посока Бумалн. След Бумалн тръгнахме към Уарзазат, след което – към Айт Бен […]

авг. 12 2018

Източен Тибет (3): От Амне Мачин до Чинхай

Продължваме пътуването из Източен Тибет в Китай с Красен,. Започнхме с резервата Дзиуджайгоу , продължихме в посока Голог, а днес ще минем край планината Амне Мачин, за да стигнем езерото Чинхай. Приятно четене: Източен Тибет част трета От планината Амне Мачин до езерото Чинхай Август 11 Август 11 Дойде и следващия ден – 11 август. […]

мар. 05 2018

На Шипка за Трети март

С Бистра ще се качим на тазгодишните тържества на Шипка за Трети март. Приято четене и помнете – ако оставите един празник на ченгетата, те или ще го забранят, или ще го превземат, за да го опошлят. Не им го давайте! На Шипка за Трети март, 2018 140 години от Освобождението на България Фразата „Имаш […]