Archive for the tag 'проход'

мар. 05 2018

На Шипка за Трети март

С Бистра ще се качим на тазгодишните тържества на Шипка за Трети март. Приято четене и помнете – ако оставите един празник на ченгетата, те или ще го забранят, или ще го превземат, за да го опошлят. Не им го давайте! На Шипка за Трети март, 2018 140 години от Освобождението на България Фразата „Имаш […]

апр. 20 2016

Проходите Сисир Ла, Ханума Ла, Маргун Ла и Парфи Ла в Хималаите (Индия – част 15 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После направихме няколко трека […]

Дек. 07 2015

Манастирът Хемис в Хималаите (Индия – част 14 от През Азия на автостоп)

Ное. 25 2015

Проходът Трансалпина (Из Карпатите на мотор – 4 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и започнахме обиколката си на крепостта (цитаделата) Алба Каролина в градчето Алба Юлия, която продължихме и разгледахме Сибиу. Третия ден от нашето […]