Archive for the tag 'пристанище'

сеп. 29 2016

Хелзинки (5 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. Днес пристигаме в Хелзинки. Приятно четене: Хелзинки част пета на През Източна Европа с джип […]

сеп. 09 2016

Крит – по следите на Минойците (1): Пирея

Тръгваме към Крит – за целта обаче, ще трябва да стигнем Пирея и да се качим на ферибот. Наш водач ще бъде Бистра 🙂 For English – press 1 😉 Приятно четене: Пирея част първа на Крит – по следите на Минойците Историята, която ще ти разкажа, драги читателю, започва през далечната (или не чак […]

окт. 13 2015

Стокхолм (4 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължаваме към Осло и Берген в Норвегия, а днес вече сме в Стокхолм. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част четвърта Стокхолм Поемаме към Стокхолм. Преминаваме през много тунели, доста дълги. Излизаме от последният и пред нас се разкрива Стокхолм […]

окт. 08 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (3): Осло и Западна Норвегия

Пътят на нашите смели плевенчани към нос Северен (Нордкап) в Норвегия след Словакия и Чехия, премина през Германия и Швеция. Днес вече влизаме в Норвегия. Приятно четене: Осло и Западна Норвегия Прейкестолен и Берген част трета на Плевенчани отвъд Полярния кръг След малко повече от час вече бяхме в покрайнините на норвежката столица Осло Оказа […]