Archive for the tag 'почивка'

окт. 09 2017

Седмица в Хърватия(1): Зелената лагуна, Пореч

Започваме разказа на Влади за тагодишната му почивка в Пореч, Хърватия. Приятно четене: Седмица в Хърватия: Зелената лагуна, Пореч на почивка част първа Пореч – първи впечатления Ден първи – 01.09.2017 г. Пътят до Пореч Пътуване до София Пристигане в ранен следобед. Следва един мързелив следобед в нашата столица – разходка по пешеходните улици, сладолед […]

авг. 04 2015

На море в Албания – Албанска Ривиера

Един от начините да помогнем на българския черноморски туризъм е да се запознаем с морето на близките ни, съседни страни. Всеки се сеща за Гърция и Турция на прима виста, но днес ще отидем на море в Албания. Радослава ще ни води там 🙂 Приятно четене: За Албания по съседски На море в Албания – […]

юли 20 2015

Пътуване до Дубай и Абу Даби – организация

След като прочетохме разказа на Зорница за пътуване ѝ до Дубай и Абу Даби (пълният списък с линкове – в края на настоящата Организация), е време да разберем и за организацията на това пътуване. Приятно четене: Пътуване до Дубай и Абу Даби Организация Дубай – място, което не мога да сравня с друга от посетените […]

юли 02 2015

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу Даби Денят беше отделен изцяло за Абу Даби, най-голямото емирство на ОАЕ Тръгнахме към 7:30 ч. от хотела и след като […]