Archive for the tag 'Португалия'

Дек. 16 2017

Манастир Алкобаса (Португалия)

Цветан днес ще ни води до Португалия – за да ни покаже манастира Алкобаса. Приятно четене: Алкобаса Манастирът на вечната любов на доня Инеш и дон Педро В 9:30 ч взимаме експресния автобус на компанията „Rede“ от лисабонската автогара „Sete Rios“ за 11,90 евро до Алкобаса. Манастирът Санта – Мария де Алкобаса (Mosteiro de Santa […]

февр. 27 2017

С Голф до Португалия (6): Португалия и Билбао

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, през Барселона и Валенсия, а последния път – в Мадрид и Толедо. Днес ще достигнем крайна та си цел Португалия и нос Кабо да Рока – […]

февр. 07 2017

С Голф до Португалия (5): Мадрид и Толедо

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, както и през Барселона и Валенсия. Днес пътят ще ни отведе в Мадрид и Толедо. Приятно четене: С Голф до Португалия част пета Мадрид и Толедо […]

мар. 26 2015

Лисабон

А Люси днес ще ни води до Лисабон – и както понякога се случва, човек влиза за пръв път в един западен град не от към източната му, както би било нормално да се очаква, а от западната страна. Т.к.в разказа има описани тоалетни – припомням правилото за коментиране, че се коментира разказа, а не […]