Archive for the tag 'Полша'

авг. 31 2016

От Бялисток до Рига в Латвия (3 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, а днес от Полша ще пристегнем в Рига, Латвия Приятно четене: От Бялисток до Рига в Латвия част трета на През Източна Европа с джип Сутринта живота изглеждаше по-светъл 🙂 […]

авг. 24 2016

Музей на авиацията в Кошице, Словакия (2 част на През Източна Европа с джип)

По пътя към нос Северен в Норвегия, след преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спираме в Музея на авиацията в Кошице. Приятно четене: Музей на авиацията в Кошице, Словакия част втора на През Източна Европа с джип Сутринта скокнахме що годе в нормално време – около 08:00 ч… Аз продължих битката с компютъра, а жената реши да се […]

Дек. 11 2015

Варшава (Полша – 3 част)

Завършваме разказа на Деси за Полша – започнахме с Вроцлав, продължихме с Познан, Катовице и Краков, а днешният финал ще ни отведе във Варшава. Приятно четене: Варшава част трета на Полша Варшава Столицата ми се стори свежа, малко разхвърляна, но не и небрежна, може би дори срамежлива. От местните, с които говорихме, преди да тръгнем, останахме с впечатлението, […]

Дек. 01 2015

Познан, Катовице и Краков (Полша – 2 част)

С Деси продължаваме из Полша – започнахме с Вроцлав, днес продължавеме с Познан, Катовице и Краков. Приятно четене: Познан, Катовице и Краков част втора из Полша Познан Сега предлагам да се отбием набързо в Познан – на север – 150 км междуградски път – хубав, оживен, с много камери и кръгови кръстовища. Ние тръгнахме къде обедно време и най-случайно […]