Archive for the tag 'поклонници'

Ное. 20 2015

Света гора Атон (6): От манастира Св.Павел до Каруля

Продължаваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора – Атон . В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, бяхме в манастира Пантократор, а поклонихме се в българския манастир Свети Георги Зограф, както и в манастира Констамонит. Днес сме в Свети Павел. Приятно четене: От манастира Св.Павел до […]

апр. 17 2014

Света гора Атон (3): Манастир Пантократор

Продължавме поклонническото пътуване из Света гора Атон заедно с Цветан. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, после го разгледахме подробно, а днес ще се отправим към манастир Пантократор. С който разказ ви пожелаваме Светъл Великден! 🙂 Приятно четене: Света гора – Атон част трета Манастир Пантократор Манастирът Пантократор или […]

мар. 25 2014

Света гора Атон (2): Манастирът Ставроникита

Продължавме поклонническото пътуване из Света гора Атон заедно с Цветан. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, където днес ще се спрем по–подробно. Приятно четене: Света гора – Атон част втора Манастирът Ставроникита Входът на църквата е вдясно. Вляво се вижда тесният коридор, който огражда малката църква от околните сгради. […]

апр. 08 2011

Поклонение на Атон (Света Гора): Атонските манастири

Днешният пътепис е от доста специалните за нашия сайт – по простата причина, че мястото е само за мъже. И то – православни. С други думи: мили дами, четете и гледайте, поне това можете да направите 🙂 Сигурен съм още, че ще възникнат и въпроси как да си организираме такова поклонение – ето как става […]