Archive for the tag 'Подгорица'

окт. 14 2015

Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора (На стоп из Балканите 3)

Продължаваме пътуване на автостоп из Балканите заедно с Петър. Започнахме с Охрид, бяхме на плаж в Албания, а днес вече сме в Черна гора. Приятно четене: Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора част трета от На стоп из Балканите Черна Гора Ден 8. (22.07) Отпочинали и добре поспали се събудихме рано. Това беше […]

Ное. 04 2013

Езера, ветрове и приятели (3): Черна гора

Продължаваме с пътуването на Петя из близките Западни Балкани. Започнахме със Скопие и Хераклея край Битоля, продължихме с Охрид и Албания, а днес ще влезем в Черна гора. Приятно четене: Езера, ветрове и приятели част трета Черна гора Срещаме няколко магарета, спокойно пасящи до пътя. Харесват ни. Приближават се, а едното облизва фаровете на нашия […]

сеп. 10 2012

Тежкият път до Черна Гора

Преди да са започнали задръстванията в София, нека се отнесем до Адриатическо море – Боян ще ни води на къмпинг и плаж в Черна гора. А като бонус ще мине през Албания.  Приятно четене: Тежкият път до Черна Гора След това пътуване разбрах колко много подхожда името „Балкански“ на нашият п-ов. Статистиката на GPS-a показа […]

окт. 19 2011

До Будва и Котор в Черна гора (Моята вълшебна хърватска приказка – 1 част)

От днес с Владимир започваме една обиколка до Черна гора и Хърватска. Започваме с Будва и Котор. Приятно четене: Моята вълшебна Хърватска приказка час първа До Будва и Котор в Черна гора Ето, че дойде времето да ви разкажа моята вълшебна Хърватска приказка. Това се случи в средата на септември тази година, когато дойде деня, […]