Archive for the tag 'площад Испания'

ян. 26 2016

Рим – всички гледни точки (2): Площади и фонтани

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологически Рим, днес сме по фонтани и площади. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 2-ра част Рим – площади и фонтани   Уморени от ходенето през първия ден, решихме да вземем Метро до Площад Испания, за да си спестим ходенето поне […]

сеп. 13 2011

Пътуване до Рим по стъпките на любовта: Мостът Милвио и площад „Испания“

Пътепис за любов. Мислехте, че не може? Може, и още как! Янита ще ни покаже две любовни места в Рим. Приятно четене: Пътуване до Рим по стъпките на любовта: Мостът Милвио и площад „Испания“ Има две места в италианската столица Рим, за които не се разказва, защото те разказват: Мостът Милвио и Испанският площад. Историите […]

сеп. 21 2010

От площад Навона до Испанските стъпала (Рим – пътуване из древността 5)

Отдавна не бяхме ходили до Рим, но сега продължаваме с разходката на Юрий из Вечния град. Започнахме пътуването си фонтана ди Треви и „мола“ на Траян, а за последно бяхме в крепостта Сан Анджело и Ватиканските музеи. Продължаваме от площад Навона към Испанските стъпала Приятно четене: Рим – пътуване из древността част пета: От площад […]

май 18 2010

Мека пролет в Рим

Днес отново ще се разходим до Града 🙂 Този път наш водач в Рим ще бъде Катюша. Приятно четене: Мека пролет в Рим Започнах да пиша с голямо желание и с толкова голямо съмнение за резултата от моето творчество, но пък винаги си струва човек да последва потребността си. Искам да разкажа за ситуацията, която […]