Archive for the tag 'Плитвички езера'

авг. 31 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола

Сборен разказ за пътуване на Мартин из Хърватия. Приятно четене: Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) – пътуване с кола – част 1 Първото искам да спомена, че това пътуване беше възможно единствено благодарение на любезния ни домакин Никица – един босанец с голямо сърце! Вариантите да стигнем до Дубровник или околността се оказаха не […]

авг. 03 2006

Западани Балкани 2006 – 4 част – Отново в Хърватска.

Последна част на пътеписа „Западни Балкани 2006“ (предишната част: Черна гора>>>, и началото: Гърция>>>) Отново в Хърватска. Далмация и Плитвичките езера Ето ни отново в Хърватска. За втора поредна година прекарваме едноседмична почивка там, така че ще се постарая да не се повтарям. И докато миналата година посветихме на Истрия, сега е време за Далмация. […]

юли 28 2006

Западни Балкани 2006 в 4 части

Гърция, Корфу, Албания, Черна гора, Хърватска Предисловие От години ме гложди любопитството да мина през Албания. Остров Корфу също ми беше мечта за посещение и почивка. Но тук се намесва жена ми – какво да правим в тази напечена Гърция, писна ми да гледам голи камънаци. Показвам сума картинки от Корфу, но нейното желание си […]

« Newer Entries - Older Entries »