Archive for the tag 'Плитвицки езера'

юни 25 2008

Едно незабравимо пътешествие – част втора

Днес продължаваме с втора част на пътешествието из страните на Йонийско и Адриатическо море. Оставихме нашите пътешественици с кемпера им в Рим,

а сега ще проследим пътуването им към

Флоренция – Венеция – Словения – Плитвицки езера – Дубровник

6.ден.

Този ден решихме да станем по рано сутринта и да потеглим за

Флоренция

като избегнем трафика в Рим. И така, в 5 часа вече бяхме на път. Идеята ни се оказа добра и много бързо успяхме да се качим на магистралата за Флоренция. Пътят от Рим до Флоренция е около 270 км и с няколко почивки към 10:30 бяхме преди Флоренция. Последва едно въртене с кампера из тесни улички по хълмовете на Флоренция, за което вината беше моя, тъй като по погрешка бях задал маршрут „с велосипед“ на GPS и устройството си подбираше най–прекият път, който минаваше през разни паркове и имения. Така след около час лутане най сетне се озовахме на платен паркинг в центъра на града.

Плащането на паркинг в Италия става автоматично, като на едно устройство пускаш монети и ти изписва колко часа и минути имаш право да престоиш и ти издава белетче за съответното време.

Флоренция е разположена в долина от двете страни на река Арно.

По–голяма част от забележителностите и са разположени от едната страна.