Archive for the tag 'плаж'

май 15 2019

Амулиани

Днес Светлана ще ни разкаже за миналогодишната си почивка на най-близкия до София остров – Амулиани или Амуляни, между „пръстите“ на Халкидики. Приятно четене: (Кликнете на заглавието!)

мар. 02 2018

Пътуване до Схевенинген (Хага, Холандия)

Днес Янита ще ни води до селцето, което холандците ползват като тест, дали можеш да говориш нидерландски – Схевенинген. Аз, все пак си мисля, че Копривщица и Панагюрище са по-сериозен тест за владеене на български, отколкото Схевенинген – за нидерландски, но – да не се помайваме повече 🙂 Приятно четене: Пътуване до Схевенинген Хага, Холандия […]

ян. 21 2018

Лазурният бряг с деца (9 ден): Африкански резерват Сижан, Грюисан

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо, както и в делтата на река Рона и град Арл, Монпелие и в Пещерата на младите дами и Нарбон. […]