Archive for the tag 'плаж'

Дек. 10 2017

Два дни в Солун

След като Влади се прибра от Хърватия, реши, че не му се прибира още окончателно, и вместо да тръгне към дома, хваща автобуса и отпрашва за Солун. Приятно четене: Два дни в Солун Епилог на Седмица в Хърватия с Влади Ден осми – 08. 09. 2017 – купона продължава на друго място, даже в друга […]

Дек. 03 2017

Седмица в Хърватия (3): Нудистките плажове край Пореч

Продължаваме с почиваката на Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, после обикаляхме из Върсар и Ровин, а днес ще обиколим с колело по съседните плажове и ще стигнем до остров Свети Никола. Приятно четене: Седмица в Хърватия на почивка част трета Нудистките плажове край Пореч Ден пети – 05. 09. 2017г. Вече знам къде […]

Ное. 18 2017

Уикенд в Атина

Published by under Атина,Стоян

За един кратък уикенд в Атина ще ни разкаже Стоян. Приятно четене: Уикенд в Атина От доста време насам Атина беше единствената столица на съседна държава, която не бях посещавал за по-дълго. И в Анкара не съм бил, но за мен Истанбул е главния град на Турция. Честно казано преди няколко години бях за няколко […]

Ное. 12 2017

На море в Куба (Олгин)

Днес… днес сме на море – на остров Куба. Приятно четене: На море в Олгин, Куба Тези записки представляват нЕкои мисли, разсъждения, описания на места и случки по време на пътешествието ми до Олгин, Куба. Естествено това са субективни възприятия , примесПени с обективна информация за Острова на свободата. Досега съм ходила 7- 8 пъти […]