Archive for the tag 'пещера'

Дек. 17 2017

Лазурният бряг с деца (8 ден): Монпелие, Пещерата на младите дами, Нарбон

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо, както и в делтата на река Рона и град Арл. Днес сме в Монпелие, Пещерата на младите дами и […]

апр. 03 2017

Лазурният бряг с деца (3 ден): Монако и Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме с пристигане в Милано. а после и в Ница. Днес сме на разходка до Монако. Приятно четене: Ден 3, Монако и Ница 30.06.2015 г. част трета на Лазурният бряг с деца Планът за този ден беше посещение на Монако и ако остане време малко мотане из […]

юли 04 2014

Родопите (2): Ягодинската пещера, Дяволското гърло и Перперикон

Днес ще продължим доспатско – родопското пътуване на Теодора. Започнахме с Доспат, Батак и Буйоновското ждрело, а днес ще продължаим към Дяволското гърло, Ягодинската пещера и Перперикон. Приятно четене: Ягодинската пещера, Дяволското гърло и Перперикон част втора от Родопите Рано-рано бяхме при Ягодинската пещера Имаше много хора, съответните сергии със сувенири. Достраша ме да вляза […]

май 30 2014

На Северозапад, малко встрани (България)

Малко следизборно днес Теодора ще ни води из Северозападна България. Приятно четене: На Северозапад, малко встрани Започвам с уговорката, че в разказа е вложен личен поглед и емоция с желание да предизвика интерес и съпричастност в пътуването. Сложила съм линкове към информация за някои места, където може да се видят исторически и географски справки. Детството […]