Archive for the tag 'Петровац'

апр. 17 2006

Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 2 част

Втора част от пътуването на Валери Леушев в Черна гора, началото е тук: Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 1 част. Продължаваме с Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 2 част Всички маршрути из Черна гора са с „базов лагер“ в Петровац . Маршрут 1: До Шкодренското (Скадарско) езеро. […]

апр. 07 2006

Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 1 част

Малко съвети и идеи за пътуване до Черна гора. Приятно четене: Пътуване до и из Черна гора (Црна гора) в поне 2 части, осъществено и описано от моя руски познат Валери Леушев Не обичам предварително да планирам пътуванията си. Не ми харесват и страните, за които се изисква виза. Но докато не удвоим брутния си […]

май 31 2000

Пътуване до и из Черна гора (в две части)

Пътуване до и из Черна гора в 2 части, осъществено и описано от моя руски познат Валери Леушев Пътуване до Черна гора – част 1 Не обичам предварително да планирам пътуванията си. Не ми харесват и страните, за които се изисква виза. Но докато не удвоим брутния си вътрешен продукт поне десет пъти, тези страни […]