Archive for the tag 'Перу'

мар. 06 2014

За Перу, като за Перу (7): Лима

Днес завършваме първата част от пътешествието на Тинка из Перу – „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа, минахме през каньона Колка и езерото Титикака,  после бяхме в Куско  и  Оляйтантамбо, а за последно се качихме до Мачу Пикчу. Днес на ред е столицата […]

февр. 24 2014

За Перу, като за Перу (6): Мачу Пикчу

Продължаваме с първата част от пътешествието на Тинка из Перу. „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа, минахме през каньона Колка и езерото Титикака,  после бяхме в Куско, а за последно  разгледахме Оляйтантамбо. Днес наред е Мачу Пикчу. Приятно четене: За Перу, като за […]

февр. 17 2014

За Перу, като за Перу (5): Оляйтантамбо и шаманът

Продължаваме с първата част от пътешествието на Тинка из Перу. „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, после бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа, минахме през каньона Колка и езерото Титикака, а за последно бяхме в Куско. Днес ще се срещнем с един шаман и ще разгледаме […]

февр. 07 2014

За Перу, като за Перу (4): Куско

Продължаваме с първата част от пътешествието на Тинка из Перу. „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, после бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа. За последно минахме през каньона Колка и езерото Титикака, а днес сме в Куско Приятно четене: За Перу, като за Перу Тинка […]