Етикети: парк

Замък Фонтенбло – Замъци по Лоара, Франция 1

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре...

дворец Долмабахче, Истанбул 18

Истанбул с мотор (4): Дворецът Долмабахче и паркът Миниатюрк

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започваме втория ден...

Кораб платноход – Хелзинки, Финландия 5

До Хелзинки и обратно на ферибот (5 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, а за последно бяхме в Стокхолм. Днес от Стокхолм ще вземем...

Прейкестолен – Берген, Норвегия 5

Плевенчани отвъд Полярния кръг (3): Осло и Западна Норвегия

Пътят на нашите смели плевенчани към нос Северен (Нордкап) в Норвегия след Словакия и Чехия, премина през Германия и Швеция. Днес вече влизаме в Норвегия. Приятно четене: Осло и Западна Норвегия Прейкестолен и Берген...

Парк Вигеланд в Осло, Норвегия 5

Берген и Осло (3 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, която разгледахме подробно, а днес продължаваме с Осло и Берген в Норвегия. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част трета Ден шести –...

Дворец Розенборг и около него, Копенхаген 4

Копенхаген и пътят към Осло (2 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, днес продължавам с датската столица и ще тръгнем към Осло. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част втора Ден четвърти – 01. 07...