Archive for the tag 'парк'

май 19 2017

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре го подминахме и се посветихме на откриването на „потайностите“ около Париж. Та, мисълта ми е за Фонтeнбло – достатъчно близо до […]

май 26 2016

Истанбул с мотор (4): Дворецът Долмабахче и паркът Миниатюрк

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започваме втория ден на пътешествието, през което ще разгледаме двореца Долмабахче и парка Миниатюрк. Приятно четене: Истанбул с мотор част четвърта Дворецът Долмабахче и […]

Ное. 11 2015

До Хелзинки и обратно на ферибот (5 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, а за последно бяхме в Стокхолм. Днес от Стокхолм ще вземем ферибота и ще идем до Хелзинки Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия пета част До Хелзинки и обратно на ферибот Както казах […]

окт. 08 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (3): Осло и Западна Норвегия

Пътят на нашите смели плевенчани към нос Северен (Нордкап) в Норвегия след Словакия и Чехия, премина през Германия и Швеция. Днес вече влизаме в Норвегия. Приятно четене: Осло и Западна Норвегия Прейкестолен и Берген част трета на Плевенчани отвъд Полярния кръг След малко повече от час вече бяхме в покрайнините на норвежката столица Осло Оказа […]