Етикети: Париж

Картини – Националният център за изкуство и култура „Жорж Помпиду“, Centre national d’art et de culture Georges-Pompidou, известен като „Център Помпиду“, „Бобур център“ или, разговорно, „Бобур“ – Париж, Франция 0

Назад към Париж (6): Музеите на Париж

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, продължи по улиците на Латинския квартал,...

„Нотр Дам“, Notre-Dame de Paris – Париж, Франция 1

Назад към Париж (5): Църквите на Париж

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, улиците на Латинския квартал, Марé и...

Бистрото Le Consulat е на най-старата улица в Монмартър – Rue Norvins – Париж, Франция 2

Назад към Париж (4): Монмартър и мостовете на Париж (с кораб по Сена)

Операта – Париж, Франция 1

Назад към Париж (3): Маре и Операта

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, и улиците на Латинския квартал. Днес...

До Париж с влак от София 5

До Париж с влак

И така – започваме един двоен пътепис до Париж: двоен, защото е с двама автори, които пишат отделните части. Започваме с пътуването с влак до френката столица. Приятно четене: До Париж с влак част...

Париж, Франция 0

Да усетиш духа на Париж

Таня за Париж. Приятно четене: Да усетиш духа на Париж Ще излъжа, ако кажа, че Париж е детската ми мечта. Отвъд Желязната завеса, през непреодолими препятствия от всякакво естество, той беше непостижим за мен...