Archive for the tag 'Пакистан'

авг. 10 2015

Из Каракорум (Пакистан – част 9 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме миналия път. Днес продължаваме […]

юли 27 2015

Долината на хунзите (Пакистан – част 8 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, а за последно тръгнахм по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите. Помните ли класическия виц […]

юли 08 2015

По Каракорум към Долината на хунзите (Пакистан – част 7 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад,а за последно достигнахме Аботабад. Днес ще тръгнем да търсим магистралата Каракорум, за да стигнем по нея Долината на хунзите.  Ако […]

юни 24 2015

Аботабад и хазарите (Пакистан – част 6 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, за да спрем в Исламабад. Днес тръгваме към…. според мене тръгваме към Луната, защото вероятността някой да ми изпрати пътепис от Луната е […]