Archive for the tag 'пазар'

авг. 06 2017

Армения и Грузия с Дачия (3): Ереван и Ечмиадзин, Армения

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, а днес сме в Ереван и Ечмиадзин. Приятно четене: Ереван и Ечмиадзин Армения част трета на Армения и Грузия с Дачия На следващата сутрин (03.05.2014, събота) реших да оползотворя времето, в което […]

сеп. 28 2016

Крива Паланка за ден (Македония)

Отиваме за ден до Крива Паланка – на хапване и пазар. Приятно четене: Крива Паланка за ден От 2 седмици насам в главата ми се върти идеята дали да не отида до комшиите да опитам от тяхната прословута скара. В Сърбия съм ходил много пъти и днес в този прохладен юлски ден реших,  че и […]

юни 03 2015

Пакистан – град Мултан, Пенджаб (част 4 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, а миналия път навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан и оставихме нашите герои да нощуват в полицията. Днес – дано се измъкнат! 😉 Приятно четене: Пакистан Град Мултан Пенджаб част четвърта от През Азия на автостоп […]

сеп. 08 2014

Галилея, Галилея (5): Ако (Израел)

Продължаваме с пътеписа на Галина за израелската област Галилея – вече бяхме в Рош ханикра,  Монфор, индустриалния парк Тефен и Пкиин, а днес сме в град Ако или Акра. Приятно четене: Ако (Акра) част пета на Галилея, Галилея Продължавам пътешествието си в Галилейската долина и попадам в морската ѝ столица Ако. Отдавна, […]