Етикети: пазар

Пазар в Тайпе, Тайван 3

До Тайпе и назад

Христос възкресе!
Днешният ни пътепис ще ни отведе в страната, която поне до момента се справя най-добре срещу текущата епидемия – Тайван. С този разказ откриваме нова страна за нашия сайт 🙂 Наш водач ще бъде Теодора.

Арменци – Ереван, Армения – Кавказ с Дачия 6

Армения и Грузия с Дачия (3): Ереван и Ечмиадзин, Армения

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, а днес сме в Ереван и Ечмиадзин. Приятно четене: Ереван и...

Пущуни – Мултан, Пакистан 11

Пакистан – град Мултан, Пенджаб (част 4 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, а миналия път навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан и оставихме нашите герои да нощуват...

Хуа Хин – Дискретната и аристократична перла на Тайланд 2

Хуа Хин – Дискретната и аристократична перла на Тайланд

Къде ми е глобалното затопляне биха казали някои тази зима – ами, ето го: заминаваме на топло в Тайланд. Искра ще ни покаже един от не много известните в китната ни родина тайландки курорти...