Етикети: остров

Shahdad Desert Camp – о. Кешм, – пустиня Лут – Иран с мотор 2

Из Иран (5): От лагер Shahdad Desert Camp до о.Кешм

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир, продължихме през пустинята кък лагера Чак-Чак, после през Язд...

Плаване с яхта из Йонийско море 1

Айляшко плаване в Йонийско море

Днес Стоян ще ни повози на яхта из Йонийско море – дръжте сe, до лятото има по-малко от година! 🙂 Приятно четене: Айляшко плаване в Йонийско море или споделено сватбено пътешествие по вода Моите...

Фарьорски острови 9

Фарьорските острови

Днес ще открием нова земя за нашия сайт! По пъту към Исландия, Любо ще ни разведе из Фарьорските острови. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с...

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (2): Валета, Биргу и Исла

С Галена продължваме обиколка из Малта – в първата част минахме през остров Гозо, а днес ще бъдем предимно на остров Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част втора...

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (1): Мелиеха и Гозо

С Галена тръгваме на обиколка из Малта – в първата част ще отскочим до остров Гозо, освен първото запознаване със самата Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част първа...