Archive for the tag 'остров'

окт. 04 2016

Айляшко плаване в Йонийско море

Днес Стоян ще ни повози на яхта из Йонийско море – дръжте сe, до лятото има по-малко от година! 🙂 Приятно четене: Айляшко плаване в Йонийско море или споделено сватбено пътешествие по вода Моите много близки приятели Веси и Ицо решиха да се врекат официално във вечна вярност в началото на юли и любезно поканиха […]

авг. 25 2016

Фарьорските острови

Днес ще открием нова земя за нашия сайт! По пъту към Исландия, Любо ще ни разведе из Фарьорските острови. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с Фарьорските острови за предястие част първа Фарьорските острови Исландия! Щом веднъж видиш снимки от уникалните места, които природата е създала там, […]

авг. 20 2016

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (2): Валета, Биргу и Исла

С Галена продължваме обиколка из Малта – в първата част минахме през остров Гозо, а днес ще бъдем предимно на остров Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част втора Валета, Биргу и Исла От Мдина поехме с автобус за мегалитните храмове „Hagar Qim” Шофьорът на автобуса надмина всички предишни по […]

авг. 02 2016

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (1): Мелиеха и Гозо

С Галена тръгваме на обиколка из Малта – в първата част ще отскочим до остров Гозо, освен първото запознаване със самата Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част първа Мелиеха и Гозо  Екскурзията до Малта спретнахме малко на шега. Просто в един януарски ден влязох с страницата на Wizz Air […]