Archive for the tag 'Опера'

май 25 2020

Австралия (1): Сидни

С Василена започваме същиснкото пътуване към Австралия. Като начало се запознахме с плана на пътуването и докато бяхме в Холандия, после спряхме в Кьолн, а днес продължаваме към Сидни. Приятно четене:

февр. 13 2017

Пътуване до Париж (7): Галери Лафайет и Люксембургската градина

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо. За последно се разходихме из музеите на Париж и […]

юли 21 2014

До Виена на купон или уикенд между разкоша и разврата (2): Развратът

Днес продължаваме обиколката на Влади из Виена – вече видяхме част от разкоша ѝ, а днес към разкоша ще добавим и разврат. Т.к. съм сигурен, че сцените с разврата ще предизвикат рекакция, затова слагаме предупреждението  „Забранено за малолетни и непълнолетни!“ – а вас призовавам да го спазвате. Иначе Виена е прекрасна 🙂   Приятно четене: […]