Етикети: опел

По второстепенен (регионален) път с покритие от чакъл 5

С Опел до Средна Азия, 2015 (6): През Киргизстан

Завършваме  централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан,  през Калмикия стигнахме Астрахан, а последния път прекосихме Казахстан. Днес ще пътуваме през Киргизстан, с което завършваме пътешествието на пернишкия Опел Приятно...

По крайбрежната алея на Ростов на Дон 26

С Опел до Средна Азия, 2015 (1): Румъния, Украйна до Сочи в Русия

Започваме още едно пътешествие с опела на Валентин. Този път целта ни е Средна Азия. В началото ще минем по северния бряг на Черно море – до Северен Кавказ в Русия. Приятно четене: С...

От Владивосток до Чита (част 6 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя към Японско море и Владивосток. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, минахме...

Руски Далечен Изток (част 5 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“) 4

През Монголия (2): Улан Батор и Ондорхаан (част 4 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“) 4

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя през Монголия. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, а миналия път влязохме...

През Монголия (част 3 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“) 4

През Монголия (част 3 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

И така – в две резюмета, заедно с Валентин и опела му, успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия. Днес вече с пълен текст продължаваме...

С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно – втора част

Продължаваме с резюмето (кратката версия) на пътуването на Валентин от България до Японско море и обратно. Тръгнахме през Румъния до Москва, а днес ще прекосим цяла Русия до монголската граница. Приятно четене: С Опел...