Archive for the tag 'опел'

февр. 29 2016

С Опел до Средна Азия, 2015 (6): През Киргизстан

Завършваме  централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан,  през Калмикия стигнахме Астрахан, а последния път прекосихме Казахстан. Днес ще пътуваме през Киргизстан, с което завършваме пътешествието на пернишкия Опел Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 шеста част През Киргизстан Република Киргизия, наричана още Киргизстан е държава в Средна Азия […]

Ное. 26 2015

С Опел до Средна Азия, 2015 (1): Румъния, Украйна до Сочи в Русия

Започваме още едно пътешествие с опела на Валентин. Този път целта ни е Средна Азия. В началото ще минем по северния бряг на Черно море – до Северен Кавказ в Русия. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 първа част Румъния, Украйна до Сочи в Русия През 2015 година продължих да изучавам държавите източно […]

апр. 25 2015

От Владивосток до Чита (част 6 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя към Японско море и Владивосток. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, минахме през Монголия на два етапа, за последно навлязохме в руския Далечен Изток и достигнахме целта – Японско море. Днес тръгваме обратно […]

апр. 08 2015

Руски Далечен Изток (част 5 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя към Японско море и Владивосток. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, минахме през Монголия на два етапа, а днес ще навлезем в руския Далечен Изток (това е оттатък Сибир!) Приятно четене: Руски Далечен […]