Archive for the tag 'Олимпиада'

апр. 16 2015

Великденска разходка до Халкидики (Неа Врасна и о.Амулиани)

Днес Емилия ще ни разкаже за току-що отминалия Великден (Христос воскресе! Да сте здраи щастливи всички! 🙂 – естествено, тя не е се ръчкала по претъпкани хотели с недостатъчно храна, а е направила разумния избор на жената със семейство – на кротко и спокойно почиване и разхождане 🙂 Приятно четене: Неа Врасна и о.Амулиани Великденска […]

апр. 16 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (6): От Лондон до „Олд Трафорд“

Продължаваме с шестия и седми ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, през четвъртия гледахме спортно ходене и волейбол, петия ден присъствахме на дамския маратон, тенис и лека атлетика – а през шестия и седмия ще идем […]

мар. 05 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (5): Най-бързото бягане в историята

Продължаваме с петия ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, през четвъртия гледахме спортно ходене и волейбол, а днес ще присъстваме на дамския маратон и ще погледаме малко тенис и лека атлетика Приятно четене: Девет олимпийски дни […]

февр. 26 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (4): Мач на „лъвовете“ и спортно ходене пред Бъкингамския

Продължаваме с четвъртия ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, а днес ще идем на спортно ходене и волейбол Приятно четене: Девет олимпийски дни в Лондон 2012 По-бързо, по-силно, по-високо Ден четвърти Виктория Парк, Спортно […]