Archive for the tag 'Олимп'

Дек. 02 2015

Олимп и Елада, 2015

Днес Героги ще ни качи до Олимп и най-високия му връх Митикас. Приятно четене: Олимп и Елада, 2015 Кюстендилци с гайда и български дух при боговете на Олимп Метеора, Едеса и Солун като бонус след емоциите на Митикас (2918 м.н.в.) Група от кюстендилски туристи се качиха с гайда на най-високия връх в Гърция и втори […]

юни 19 2012

Изкачване на Олимп (с дете след плаж ;)

Започва лято и всеки му се ходи на море. Морето лятно време, особено в Гърция, има една тежка особеност – мноооого е жега. Та днес ще се поразхладим с едно качване на Олимп в планината Митикас* 🙂 Приятно четене: Изкачване на Олимп с дете след плаж Планирано беше след палатката на Халкидики да отидем на […]

окт. 27 2010

Олимп и връх Митикас

Днес Любо продължава с обиколките си по най-високите върхове на балканските страни. Днес на ред е планината Олимп и най-високият ѝ връх Митикас. Приятно четене: Разходка в планината на боговете – Олимп и изкачване на първенеца – връх Митикас. Или така безводната и камениста, но все пак уникална и красива гръцка планина. Ден 1 Започвам […]