Етикети: околовръстно шосе

Сватба в Галац – Разказът на Тони 1

Сватба в Галац – Разказът на Тони

А от тук нататък трябва да съм аз: Традициите са това което са … Ритуалите приличат много на нашите, но имат някои съществени различия. Стартът на вечерната сватба е в 16 часа следобед, а...

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 3 – Връщане 2

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 3 – Връщане

Първа част е тук: Пътуване до Галац;  а втора – ето тук: Сватба в Галац Връщане от Галац Планът за връщането беше максимално прост – наспиваме се през деня след сватбата, привечер – газ...

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 2 – Сватбата 4

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 2 – Сватбата

Първата част е тук: Пътуване до Галац>>> Ето и продължението Сватба в Галац Галац На другия ден сутринта се разходихме из Галац. Градът е шести по големина в страната с 327 хил. жители, намира...

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата(1): Пътуване до Галац 2

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата(1): Пътуване до Галац

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата Пътуване до Галац Габриел реши да се ожени…:-) Май още в началото що трябва да направя едно отклонение и да поясня кой е Габриел и изобщо малко предистория:...