Archive for the tag 'Одеса'

юни 01 2016

До Киев и назад (2): Киев, Одеса, Приднестровие, Молдова

Завръщаме се от пътуванена Иван до Украйна – миналия път стигнахме до предградията на Киев, днес от Киев ще тръгнем обратно през Одеса и Молдова. Приятно четене: Киев, Одеса, Приднестровие, Молдова част втора на До Киев и назад Пристигнахме в Киев в късния следобед и веднага се срещнахме с моя приятел Станислав, който беше безкрайно мил и гостоприемен, […]

Ное. 26 2015

С Опел до Средна Азия, 2015 (1): Румъния, Украйна до Сочи в Русия

Започваме още едно пътешествие с опела на Валентин. Този път целта ни е Средна Азия. В началото ще минем по северния бряг на Черно море – до Северен Кавказ в Русия. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 първа част Румъния, Украйна до Сочи в Русия През 2015 година продължих да изучавам държавите източно […]

Дек. 13 2013

Украйна на мотор, 2013 (5): Из Одеса: Музей на восъчните фигури Баба Ути и … руска баня

Продължаваме с обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса, а за последно разгледахме центъра на Одеса. Днес ще отидем до Музея за восъчните фигури в Одеса, а така също и на руска баня. А който твърди, че снимките на голи […]

окт. 10 2013

Украйна на мотор, 2013 (4): Из центъра на Одеса

Продължаваме с обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, а за последно посетихме Катакомбите на Одеса. Днес ще разгледаме центъра на Одеса Приятно четене: Украйна на мотор част четвърта Из центъра на Одеса След като разгледахме катакомбите се насочихме […]