Archive for the tag 'ОАЕ'

окт. 12 2015

Пътуване до Дубай

Published by under Дубай,Стоян

Днес Стоян ще ни води до Дубай – до един от най-бързо развиващите се градове в света. Приятно четене: Пътуване до Дубай – емирството на новото строителство, моловете и класациите „по-по-най“ „Ние, народът на Обединените арабски емирства, не знаем думата „невъзможно“, тя не съществува в нашия речник. Тази дума се използва само от мързеливите и […]

юни 15 2015

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (2): Сафари в пустинята и Стария Дубай

Продължаваме обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, а днес отиваме на сафариу в пустинята и Стария Дубай. Приятно четене: Сафари в пустинята и Стария Дубай част втора Пътуване до Дубай бъдещето днес След разходката в мола се прибрахме в хотела за да се приготвим за сафари в пустинята Както Ви споделих, […]

февр. 22 2008

Нова година в Дубай и Абу Даби (ОАЕ) (3): Нова година

Продължава разказа на Таси за Нова година в Дубай и Абудаби. Започнахме с Дубай, продължихме с Абу Даби, а днес ни чака посрещането на Новата година. Приятно четене: Нова година в Дубай и Абу Даби (ОАЕ) част трета Посрещане на Нова година И докато се усетим между разходки и пазаруване дойде 31 Декември 🙂 […]

февр. 14 2008

Нова година в Дубай и Абу Даби (ОАЕ) (1): Дубай

Таис ще ни разкаже за едно посрещане на Нова година в Дубай и Абу Даби. Приятно четене: Нова година в Дубай и Абу Даби (ОАЕ) част първа Дубай И така, вече няма да отлагам, че времето започва все повече да ме притиска, затова… ДУБАЙ 🙂 Толкова емоции бушуват още в мен, въпреки, че вече цяла […]