Етикети: Нордкап

Нордкап – нос Северен, Норвегия 5

Нордкап – нос Северен (11 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Нордкап (нос Северен), Норвегия 3

Нордкап (нос Северен): Съвети за пътуване

В последно време се появиха няколко пътеписа за нос Северен (Нордкап) – най-северната точка на Европа. Днес Анри ще ни даде няколко съвета – къде-какво-как за едно пътуване до там. Приятно четене: Нордкап (нос...

Нордкап, Норвегия 3

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме...

Нордкап (нос Северен), Норвегия 9

Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (3))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, минахме през Норвегия, а днес – след Нордкап ще тръгнем обратно на юг Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад...

Нордкап (нос Северен), Норвегия 5

С Опел на Нордкап (нос Северен – най-северната точка на Европа)

Тези дни във фейса ме попитаха, дали имаме разкази от полярните области (поводът беше къде колко свети слънцешто през деня) – разбира се, че имаме, а днес с опела на Валентин ще стигнем най-северната...