Archive for the tag 'Нордкап'

окт. 06 2016

Нордкап (нос Северен): Съвети за пътуване

В последно време се появиха няколко пътеписа за нос Северен (Нордкап) – най-северната точка на Европа. Днес Анри ще ни даде няколко съвета – къде-какво-как за едно пътуване до там. Приятно четене: Нордкап (нос Северен) Полезни съвети за пътуване През лятото на 2016 г. осъществих дългогодишната си мечта – да отида със собствен превоз до […]

окт. 22 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Днес ще достигнем крайната точка на пътуването и най-северна на Европа – самия нос Северен 🙂 Приятно четене: […]

сеп. 29 2014

Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (3))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, минахме през Норвегия, а днес – след Нордкап ще тръгнем обратно на юг Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част трета Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг Ден […]

ян. 13 2014

С Опел на Нордкап (нос Северен – най-северната точка на Европа)

Тези дни във фейса ме попитаха, дали имаме разкази от полярните области (поводът беше къде колко свети слънцешто през деня) – разбира се, че имаме, а днес с опела на Валентин ще стигнем най-северната точка на Европа – нос Северен или Нордкап. Приятно четене: С Опел на Нордкап нос Северен – най-северната точка на Европа […]