Archive for the tag 'Норвегия'

юни 09 2017

Хонингсвог – Нарвик (12 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, […]

май 18 2017

Нордкап – нос Северен (11 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск. разгледахме Мурманск, […]

авг. 21 2016

Норвегия: В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден

Заминаваме за Норвегия – преди да е свършило лятото, че после кой знае … 😉 Приятно четене: Норвегия В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден За Норвегия по семейни причини съм чувал много и винаги ми е била в списъка за пътувания. Веднага щом се появиха нискотарифни полети дотам се сдобих с билет […]

окт. 22 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Днес ще достигнем крайната точка на пътуването и най-северна на Европа – самия нос Северен 🙂 Приятно четене: […]