Archive for the tag 'мюсюлмани'

окт. 27 2017

Остров Мозамбик (Мозамбик)

С Домоседа отиваме на остров Мозамбик, дал името си на цялата държава. По този начин днес откриваме нова страна за нашия сайт 🙂 Приятно четене: Остров Мозамбик Мозамбик From Ilha de Moçambique 2011 От Нампула за Острова пътувахме с колата на Уве (за туземците: Руби) от Пирна (окръжен център на Заксише Швайц-Остерцгебирге на брега на […]

ян. 04 2016

Сулавеси, Индонезия

За много години, мили читателки и читатели! Искрено ви желая през Новата година да сте здрави и намерите това, което търсите, а най-силно ви желая да знаете какво наистина търсите 🙂 Новата година откриваме с остров Сулавеси в Индонезия. Приятно четене: Сулавеси, Индонезия ни посреща с гледката на наводнени ниви, пътища и села. Дори пистата […]

юни 16 2015

Гетсиманската градина и Кедрон

След хълма Скопий, обиколката ни из Йерусалим продължава към Гетсиманската градина и … най-скъпото гробище в света. Приятно четене: Гетсиманската градина и Кедрон Hortus Gethsemani част трета на Йерусалим и вечността, наречена Христос Още много и много куполи, камбанарии, минарета, кули, крепостни стени или просто сгради с характерна архитектура изпъкват от хълма Скопий – тази […]

сеп. 25 2014

Индия (2): Фатехпур Сикри, Тадж Махал и Агра

Продължаваме, за да завършим днес пътуването на Емилия до Индия. Започнахме с Делхи и Джайпур, а днес отиваме към Фатехпур Сикри, Агра и Тадж МахалПриятно четене: Индия част втора Фатехпур Сикри, Тадж Махал и Агра Бяха изминали няколко дни от нашето пътуване и вече очите ми започваха да свикват с гледката, която ни заобикаляше (ако […]