Archive for the tag 'Мюнхен'

мар. 13 2017

Пътуване до Париж (8): През Мюнхен и Санкт Леонард към България

DenСлед обиколката на Париж е време да тръгнем към дома. Започнахме с Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо,разходихме из музеите на Париж и центъра Помпиду, а […]

ян. 22 2016

Баварските замъци и Октоберфест (3): Oktoberfest в Мюнхен

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзеер после разгледахме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау, а днес вече сме на Октоберфеста в Мюнхен! Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Oktoberfest в Мюнхен Ден шести – 24. 09. 2015 г. Днешния ден е един от най-чаканите дни от цялото пътуване. Защото […]

окт. 16 2015

Мюнхен и Вюрцбург (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 4 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а така също и през Залцбург. Днес вече сме в Мюнхен и Вюрцбург. Приятно четене: Мюнхен и Вюрцбург част четвърт от Пътуване из Европа с кола, 2015 Пристигнахме в Мюнхен сутринта и оставихме колата на […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]