Archive for the tag 'Мъртво море'

Ное. 30 2016

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман ще тръгнем към Западния бряг и Палестина, за да видим Мъртво море, Йерихон и Витлеем. Приятно четене: Из Светите земи част […]

февр. 24 2015

Йордания през Сирия (1): Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман

Емилия ще ни води до Йордания, като ще мине през предвоенна Сирия. В този ред на мисли – данните за Сирия са НЕАКТУАЛНИ и неизползваеми като съвети в момента. Иначе мястото е прекрасно 🙂 Приятно четене: Йордания през Сирия първа част Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман Маршрут: Дамаск, Палмира, Аман, Мъртво море, Петра, Вади Рум, […]

Дек. 18 2014

Бързо хаджийство в Обетованата земя (Израел)

Хаджия за 80 лв билета в двете посоки? Може, и още как! Стоян ще ни води до Израел 🙂 Приятно четене: Израел Бързо хаджийство в Обетованата земя В средата на лятото група приятели се разхождахме в Пирин и една вечер започнахме да обсъждаме идеята за кратко пътешествие през есента. Проверихме сайта на нискотарифен авиопревозвач […]

юни 05 2014

В Ейн Геди на плаж (В Юдея, край соленото море (Израел) (3))

Продължаваме обиколката край Мъртво море в Израел. Започнахме с едно дълго слизане към него, а после се разходихме наоколо. Днес отиваме на плаж и спа 😉 Приятно четене: В Юдея, край соленото море (Израел) трета част – В Ейн Геди на плаж Мъртво море Пътуването ми наближава крайната си точка – кибуца, базовия лагер „Ейн […]